Korisnički ugovor
Opšti uslovi korišćenja internet prodavnice Fotokiosk
Osnovne odredbe
Opšti uslovi korišćenja (u daljem tekstu Opšti uslovi) uređuju međusobna prava, odnose i uslove pod kojima preduzeće VLADIMIR STAJIĆ PR FOTOKIOSK BEOGRAD TRGOVINA NA MALO POSREDSTVOM POŠTE ILI PREKO INTERNETA (u daljem tekstu Prodavnica), sa registrovanim sedištem na adresi Zadarska 2, 11000 Beograd, koje je upisano u Registar privrednih subjekata dana 28.11.2014., rešenjem broj BD 124104/2014, matični broj 63693189, PIB 108774636, registrovana pretežna delatnost 4791 Trgovina na malo posredstvom pošte ili preko interneta, pruža usluge kupcu/korisniku (u daljem tekstu Korisnik).
Korisnik je svako lice (fizičko ili pravno) koje poseti našu internet prodavnicu na adresi www.fotokiosk.rs, ili koje vrši kupovinu na ovoj internet adresi. Podnošenjem zahteva za zasnivanje korisničkog odnosa, Korisnik potvrđuje da je obavešten o svim odredbama Opštih uslova pre zaključenja ugovora i da je u potpunosti saglasan sa njima. Prodavnica i Korisnik se obavezuju da će poštovati važeće zakone: Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o trgovini, Zakon o elektronskoj trgovini, Zakon o obligacionim poslovima i ostale zakone koji osiguravaju prava Prodavnice i Korisnika.
Radno vreme
Za kontakt putem e-pošte: 00-24h, svim danima u nedelji. Adresa e-pošte je office@fotokiosk.rs.
Za kontakt putem telefona: radnim danima 09-20h, a subotom 10-15h .
Radno vreme za predavanje pošiljki post expressu je pon - pet do 13h.
Telefon Prodavnice: 069/1413150.
Registracija korisnika
Posetioci web adrese www.fotokiosk.rs nisu u obavezi da izvrše registraciju. Posetioci mogu kupovati proizvode u Prodavnici (u svojstvu gosta). Gosti (posetioci Prodavnice koji kupuju, ali se ne registruju) neće imati pregled svojih ranijih kupovina (istoriju porudžbina), niti će imati mogućnost da ostvare popuste, poklone, ili bilo kakve pogodnosti koje registrovani članovi imaju. Ukoliko koristite www.fotokiosk.rs, odgovorni ste za održavanje i poverljivost svog naloga i lozinki koje ste dobili prilikom registracije na sajtu. Korišćenjem www.fotokiosk.rs, odgovorni ste za sve aktivnosti koje se dešavaju na Vašem nalogu i sa Vašom lozinkom. Maloletna lica mogu koristiti www.fotokiosk.rs uz nadzor roditelja ili staratelja. Prodavnica zadržava pravo da odbije pružanje usluga, ukine nalog ili otkaže porudžbinu, ukoliko ustanovi da su prekršeni Opšti uslovi.
Zaštita podatakaOva materija je detaljno opisana u delu internet prodavnice pod nazivom „Polisa zaštite privatnosti“ i ona čini sastavni deo Uslova korišćenja.
Poručivanje robe
Potvrdom porudžbine, smatra se da je zaključen Ugovor između Prodavnice i Korisnika, u skladu s odredbama Opštih uslova, za uslugu kupovine robe koju je Korisnik poručio. Korisnik se obavezuje da će pre poručivanja pročitati opis/uputstvo proizvoda koji poručuje. Nakon prijema porudžbine putem sajta, Prodavnica vrši telefonsku potvrdu, usmenim putem, na domaći broj telefona. Ukoliko službenik Prodavnice iz bilo kog razloga ne uspe da izvrši potvrdu porudžbine telefonskim putem u toku istog dana (npr. niko ne odgovara na poziv, pogrešan broj telefona, itd...), Prodavnica neće realizovati porudžbinu, a rezervisane proizvode će vratiti u slobodnu prodaju. Prodavnica ne može garantovati dostupnost istih proizvoda prilikom sledeće porudžbine.
Nakon potvrde porudžbine od strane Prodavnice i Korisnika, porudžbina je neopoziva.
Korisnik se obavezuje da će preuzeti pošiljku od pošte, ukoliko kurirska služba iz bilo kog razloga Korisniku ne dostavi porudžbinu (npr. Korisnik nije na adresi prilikom dostave, pošta zahteva da Korisnik lično dođe u poštu da preuzme porudžbinu itd.).
U slučaju da se porudžbina vrši telefonskim putem, Korisnik se obavezuje da je pročitao i saglasio se sa svim odredbama Uslova korišćenja, koje su ovde definisane.
Prodavnica se obavezuje da poručene proizvode isporuči ispravne. U slučaju bilo kakve promene, Prodavnica je dužna da o tome obavesti Korisnika, prilikom telefonske potvrde porudžbine, ili putem e-pošte.
Ukoliko prilikom potvrde porudžbine službenik Prodavnice proceni da postoji opravdan rizik da Korisnik nije dao verodostojne podatke ili ostavlja utisak nekoga ko neće izvršiti svoje obaveze, Prodavnica može da odbije porudžbinu.
Cene proizvoda
Sve cene u Prodavnici su izražene u
dinarima (RSD). Cene koje su prikazane u opisu proizvoda su cene koje Korisnik
plaća Prodavnici, bez uračunatih troškova dostave koje korisnik plaća PTT-u za
naknadu za isporuku robe. Korisniku će pre nego što potvrdi porudžbinu, biti
predočena cena proizvoda koje je naručio i ispod toga će stajati tekst “+
troškovi dostave”. Ovaj deo troškova koje Korisnik plaća, a koji čine ukupnu
cenu koju Korisnik plaća kada mu roba bude dostavljena, ne mogu biti prikazani
u računu korisnika, jer su oni podložni promeni od strane pružaoca usluge
dostave (Post Express) i usled trenutne tehničke nemogućnosti da se ovakav
kalkulator troškova dostave integriše na internet stranici Prodavnice. Kada
Korisnik vrši uplatu na tekući račun Prodavnice, on takođe plaća proviziju za
ovu uslugu. Provizija za uplatu zavisi od pružaoca usluge (Pošta, banka), pa se
ovaj iznos razlikuje i zavisi od mesta uplate i visine iznosa uplate.
Savetujemo Korisnika da se raspitaju u svojoj banci ili pošti kolika je ova
provizija, jer ona čini ukupan trošak Korisnika, a ne može se predvideti od
strane Prodavnice. Za vrednost naznačenu na pošiljci (iznos robe), Post Express naplaćuje 1% od iznosa, a minimalno 20 rsd. Za uslugu čuvanja pošiljke radi isporuke - ležarina, Post Express naplaćuje 15 rsd po danu.
Za dostavu pošiljaka Post Express koristi sledeći cenovnik:
Za pošiljke čija je masa do 0,5 kg, cena je 350,00 rsd
Za pošiljke čija je masa preko 0,5 kg do 2 kg, cena je 420,00 rsd
Za pošiljke čija je masa preko 2 kg do 5 kg, cena je 550,00 rsd
Za pošiljke čija je masa preko 5 kg do 10 kg, cena je 710,00 rsd
Za pošiljke čija je masa preko 10 kg do 20 kg, cena je 980,00 rsd
Savetujemo Korisnika i upućujemo ga da se pre kupovine detaljno informišu o uslugama Post Express-a putem telefona: 0113607607 ili 0800100808 i na internet adresi: http://www.postexpress.rs/default.asp, a o cenovniku njihovih usluga na internet adresi: http://www.postexpress.rs/struktura/lat/cenovnik/cenovnik-unutrasnji-saobracaj.asp.
Korisnik takođe može izračunati troškove dostave putem kalkulatora poštarine na internet adresi: https://www.posta.rs/cir/alati/KalkulatorCena.aspx?vrPos=peSrb.
Korisnik će moći da izabere način ove usluge birajući opcije dostave: danas za sutra do 19h, ili isporuka u pošti. Troškovi isporuke se obračunavaju prema važećem cenovniku Post Express-a, a u zavisnosti od izabrane usluge, mesta na koje se pošiljka šalje, vrednosti i težine paketa.
U slučaju da se cena predmeta promenila tokom obrade naloga, Prodavnica će Korisniku obračunati cenu koja je bila pre nastajanja ovih promena, odnosno po ceni koja je važila u momentu kada je korisnik izvršio kupovinu.
Kupoprodajni ugovor između Prodavnice i Korisnika važi od momenta kada je Prodavnica potvrdila porudžbinu (Korisnik dobija poruku putem e-pošte o statusu porudžbine). Od tog trenutka, sve cene i drugi uslovi su nepromenljivi i važe i za Prodavnicu i za Korisnika.
Način plaćanja
Prodavnica trenutno nudi mogućnost plaćanja u gotovini, po prijemu kupljene robe. Korisnik se obavezuje da robu koju je poručio, pouzećem plati službeniku kurirske službe koji mu robu donese. Kurir će Korisniku naplatiti i cenu poručenih proizvoda i cenu troškova dostave (Post Express).
Korisnik, takođe, može izvršiti uplatu na
tekući račun Prodavnice te će mu proizvodi biti poslati nakon proknjiženja
uplate. U tom slučaju korisnik će prilikom preuzimanja pošiljke platiti samo
iznos poštarine. Prodavnica zadržava pravo da u određenim situacijama zahteva plaćanje pre slanja pošiljke.
Nakon završetka procesa online kupovine, kreira se porudžbina i roba se rezerviše u magacinu. Roba se predaje kurirskoj službi, zajedno sa podacima Korisnika i kurirska služba dostavlja robu Korisniku na željenu adresu na način koji je Korisnik izabrao prilikom telefonske potvrde porudžbine od strane službenika Prodavnice (danas za sutra do 19h, isporuka u pošti). Partner Prodavnice za dostavu pošiljki je Post Express. Isporuka robe zavisi od kurirske službe i ona se vrši isključivo na teritoriji Republike Srbije i ne može se isporučivati van granica ove zemlje.
Paket će biti dostavljen na željenu adresu, a u slučaju da Korisnik u momentu isporuke nije na adresi, paket će biti zadržan u najbližoj pošti, kako bi ga Korisnik preuzeo u predviđenom roku koji definiše Post Express.
Korisnik se obavezuje da će preuzeti pošiljku od pošte, ukoliko kurirska služba iz bilo kog razloga porudžbinu ne dostavi (npr. korisnik nije na adresi prilikom dostave, pošta zahteva da lično dođe u poštu da preuzme porudžbinu itd.). Ukoliko Korisnik ne ispuni svoju obavezu definisanu Ugovorom i ne podigne paket od pošte, pošta će Prodavnici naplatiti iznos poštarine od Prodavnice do pošte Korisnika plus od pošte Korisnika do Prodavnice. O tome će Prodavnica obavestiti Korisnika pisanim putem, koji se obavezuje da će izmiriti ovo dugovanje, u roku od sedam kalendarskih dana. Ukoliko Korisnik izmiri dugovanje u naznačenom roku, Prodavnica će Korisniku omogućiti buduće kupovine, uz obaveznu uplatu na račun Prodavnice, pre slanja. Ukoliko Korisnik ne izmiri dugovanje, Prodavnica će onemogućiti Korisniku buduću kupovinu u Prodavnici, a dug Korisnika potraživati sudskim putem.
Rok isporukeRok isporuke isključivo zavisi od kurirske službe Post Express-a, a na ovaj rok utiču izabrana usluga, mesto na koje se pošiljka šalje, organizacija rada u Pošti, vrednost i težina paketa. Sva roba poručena i potvrđena radnim danom (od ponedeljka do petka) do 13 sati biće predata kurirskoj službi istog dana, osim ukoliko nije drugačije dogovoreno sa Korisnikom.
Savetujemo Korisnika i upućujemo ga da se pre kupovine detaljno informiše o uslugama Post Express-a putem telefona: 0113607607 ili 0800100808 i na internet adresi: http://www.postexpress.rs/default.asp.
Reklamacije na rok isporuke Korisnik upućuje Post Express-u, na način koji je predviđen procedurama Pošte.
Kvalitet proizvoda
Prodavnica garantuje kvalitet svojih
proizvoda. Svi proizvodi odgovaraju specifikaciji navedenoj od strane
proizvođača.
Opisi proizvoda
Prodavnica nastoji da sve proizvode opiše što je tačnije moguće. Takođe, Prodavnica ne garantuje da su svi navedeni podaci u vezi sa proizvodima tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Ako proizvod koji ste kupili odstupa od podataka navedenih na sajtu, možete ga vratiti u nekorišćenom stanju sa kompletnom dokumentacijom koju ste uz njega dobili, a mi ćemo Vam vratiti novac. Opisi proizvoda i preporuke za korišćenje su preuzeti od Proizvođača, ili sa njihovih internet prezentacija, a prevedeni su u cilju pomoći korisnicima prilikom rukovanja ovim proizvodima. Ova uputstva koja Proizvođač preporučuje, ne treba shvatati bukvalno, ona služe samo kao preporuka. Molimo korisnike da nas obaveste o svakoj grešci koju primete u opisima proizvoda putem telefona, ili e-pošte.
Hemijski proizvodi
Prodavnica će u skladu sa aktuelnim Zakonom o hemikalijama, svakom pravnom licu dostaviti bezbednosni list, za svaku hemikaliju koja je klasifikovana kao opasna, bez naknade, na srpskom jeziku, u štampanoj ili elektronskoj formi. Prodavnica će zahtevati pisani trag u vidu potvrde da je dostavila pomenuti dokument za ovakve hemikalije.
Svi hemijski proizvodi koji se budu prodavali u Prodavnici će biti uredno obeleženi etiketom, shodno Zakonu o hemikalijama i Pravilniku o klasifikaciji, pakovanju, obeležavanju i oglašavanju hemikalije i određenog proizvoda, u skladu sa Globalno harmonizovanim sistemom za klasifikaciju i obeležavanje UN (Sl. glasnik RS broj 105/13).
Korisnici koji budu kupovali hemijske proizvode su dužni da pre upotrebe hemikalija detaljno izuče informacije sa etikete i bezbednosne listove, kao i da se strogo pridržavaju uputstava i preporuka s ovih etiketa, jer svako nepoštovanje uputstava može dovesti do štete i neželjenih posledica.
Promena (ažuriranje) podataka na sajtu
Prodavnica zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave da promeni podatke prikazane na bilo kojoj stranici sajta. Posetioci Prodavnice nemaju pravo da jednostrano menjaju uslove korišćenja, a svaka eventualna izmena je nevažeća, osim u slučaju da se obe strane saglase pisanim putem.
Dostupnost proizvoda
Može se desiti da naručeni proizvod trenutno nije na stanju, usled kašnjenja ažuriranja podataka u Internet prodavnici. Prodavnica je dužna da o ovome obavesti Korisnika putem e-pošte.
Reklamacija
Korisnik može da izjavi reklamaciju Prodavnici zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka. Sva lica zaposlena u Prodavnici su ovlašćena za prijem reklamacija. Korisnik može da izjavi reklamaciju usmeno telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, odnosno na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu računa na uvid, ili drugog dokaza o kupovini. Prodavnica će voditi evidenciju primljenih reklamacija i čuvaće je najmanje dve godine od dana podnošenja reklamacije potrošača. Prodavnica će Korisniku izdati pisanu potvrdu, ili će elektronskim putem potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je njegova reklamacija zavedena u evidenciji primljenih reklamacija. Prodavnica će bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovoriti potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor Prodavnice na reklamaciju Korisnika će sadržati odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok za rešavanje reklamacije je osam dana i ne može da bude duži od 15 dana od dana podnošenja reklamacije. Ukoliko Prodavnica iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu Korisnika u roku koji je dogovoren, obavestiće Korisnika o produžavanju roka za rešavanje reklamacije i navesti rok u kome će je rešiti.
Zakonska odgovornost trgovca (Prodavnice) za saobraznost
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Prodavnica koji je prodala robu potrošaču odgovara za saobraznost robe u periodu od dve godine od dana isporuke robe. Prodavnica kao posrednik u prodaji ne preuzima obaveze koje proizilaze iz zakonske odgovornosti trgovca po osnovu saobraznosti robe ugovoru.
Prodavnica odgovara za nesaobraznost isporučene robe ugovoru ako:
je postojala u času prelaska na Korisnika, bez obzira na to da li je za tu nesaobraznost Prodavnica znala;
se pojavila posle prelaska rizika na Korisnika, ako potiče od uzroka koji je postojao pre prelaska rizika na Korisnika;
je Korisnik mogao lako uočiti, ukoliko je Prodavnica izjavila da je roba saobrazna ugovoru.
Prodavnica ne odgovara za nesaobraznost ako je u trenutku zaključenja ugovora Korisniku bilo poznato ili mu nije moglo ostati nepoznato da roba nije saobrazna ugovoru.
Roba je saobrazna ugovoru ako:
odgovara opisu koji je dala Prodavnica i ako ima svojstva robe koju je Prodavnica pokazla potrošaču kao uzorak ili model;
ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je Korisnik nabavlja, a koja je bila poznata Prodavnici ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;
ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;
po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što Korisnik može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane Prodavnice, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno na ambalaži robe.
Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, Korisnik koji je obavestio Prodavnicu o nesaobraznosti, neposredno ili posredno, ima pravo da zahteva od Prodavnice da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.
Korisnik ima pravo da bira da nesaobraznost robe trgovac otkloni opravkom ili zamenom.
Ako otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom nije moguće, Korisnik ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora ako:
nesaobraznost ne može da se otkloni opravkom ili zamenom uopšte niti u primerenom roku;
ne može da ostvari pravo na opravku ili zamenu, odnosno ako Prodavnica nije izvršila opravku ili zamenu u primerenom roku;
opravka ili zamena ne može da se sprovede bez značajnijih nepogodnosti za Korisnika zbog prirode robe i njene namene;
otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom predstavlja nesrazmerno opterećenje za Prodavnicu.
Korisnik ima pravo da zahteva zamenu, odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor zbog istog ili drugog nedostatka saobraznosti koji se posle prve opravke pojavi, a ponovna opravka je moguća samo uz izričitu saglasnot Korisnika.
Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na Korisnika, Korisnik ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor, dok je otklanjanje nesaobraznosti moguće opravkom uz izričitu saglasnost Korisnika.
Odustanak od Ugovora
Korisnik može odustati od Ugovora u roku od 14 dana, ukoliko je porudžbina izvršena putem veb-sajta Prodavnice www.fotokiosk.rs, bez navođenja razloga i bez dodatnih troškova, osim direktnih troškova vraćanja robe.
Korisnik obaveštava Prodavnicu da odustaje od Ugovora, bez navođenja razloga, popunjavanjem, potpisivanjem Obrasca za odustanak i slanjem Obrasca putem Pošte na adresu Prodavnice, ili slanjem Obrasca putem elektronske pošte na adresu e-pošte Prodavnice. Ukoliko se Obrazac šalje elektronski, treba da bude skeniran.
Obrazac za odustanak se Korisniku dostavlja uz porudžbinu, a može mu se poslati i e-poštom na zahtev. Obrazac možete preuzeti i ovde.
Obrazac sadrži:
Datum naručivanja (naveden je u računu kao Datum prometa dobara);
Datum primljene robe (navedite datum);
Broj računa/otpremnice (nalazi se u zaglavlju računa);
Ime i prezime Korisnika;
Adresa Korisnika;
Datum i mesto;
Potpis Korisnika.
Adresa za slanje Obrasca za odustanak putem e-pošte je: office@fotokiosk.rs.
Po prijemu Obrazca za odustanak od Ugovora, Prodavnica, bez odlaganja, obaveštava Korisnika o prijemu Obrasca.
Prodavnica vraća Korisniku uplaćeni novac za robu i troškove dostave prilikom prijema robe, ukoliko su bili na teret Korisnika, u roku od 14 dana od dana prijema Obrasca za odustanak, odnosno od momenta vraćanja robe Prodavnici. Troškove dostave vraćanja robe Prodavnici snosi Korisnik.
Korisnik ima obavezu da proizvod/e vrati u neoštećenom stanju, u originalnom fabričkom neoštećenom pakovanju, sa svim delovima, neoštećenom etiketom, deklaracijom i sa kompletnom dokumentacijom koju je dobio uz proizvod (npr. uputstvo za upotrebu/montažu, garantni list itd.). Potrebno je da Korisnik zapakuje robu na propisani ili uobičajeni način da ne bi došlo do nastanka štete, što podrazumeva stavljanje pošiljke u odgovarajući omot (koverta, kutija, i slično) radi obezbeđenja sadržine pošiljke. Prilikom pakovanja, potrebno je voditi računa o prirodi predmetne robe, tj. o transportnim osobinama artikala koji se vraćaju. Ukoliko se šalje više predmeta u jednoj kutiji, bitno je da se odvoje međusobno. Lomljivi predmeti treba da se odvoje kako jedan od drugog, tako i od uglova, strana, vrha i dna kutije. Svaki predmet treba da ima 5 cm slobodnog prostora od zidova kutije i da bude ustrečovan običnom ili pucketavom folijom. Ovo sprečava oštećenje koje može nastati međusobnim dodirivanjem predmeta od vibracija ili udara koji mogu nastati spolja. Za navedeno obezbeđivanje pošiljke za dalji transport potrošač može da koristi ambalažu u kojoj mu je pošiljka dostavljena.
Po prijemu vraćenog proizvoda utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Korisnik je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
Obaveza je Prodavnice je da potrošaču vrati iznos maloprodajne cene kupljenog/ih proizvoda i pripadajuće troškove isporuke, najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. Trgovac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je robu poslao natrag.
Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda u tolikoj meri da se proizvod ne može ponovo prodati, odbiće se vraćanje novca Korisniku i kurirska služba će vratiti proizvod potrošaču o njegovom trošku. Rok u kojem potrošač daje saglasnost za preuzimanje proizvoda je 15 dana od dana prijema obaveštenja da odustanak od ugovora nije odobren. Nakon isteka navedenog roka, Prodavnica ne odgovara za proizvod, niti ima obavezu čuvanja tog proizvoda.
Zloupotrebe
Za bilo kakvu zloupotrebu, ili pokušaj zloupotrebe prilikom korišćenja Prodavnice, njenih sadržaja i pokušaja lažnih porudžbina, Prodavnica će preuzeti odgovarajuće zakonske mere.
Prodavnica neće odgovarati na poruke uvredljivog sadržaja koje budu upućene Prodavnici, ili bilo kome zaposlenom u njoj. Prodavnica može blokirati pristup Prodavnici korisnicima čije su IP adrese korišćene za slanje uvredljivh poruka.
Neželjena elektronska pošta
Prodavnica se obavezuje da neće slati promotivne, ili reklamne sadržaje, osim ukoliko se Korisnik ne prijavi na ovakve servise.
Ograničenje odgovornosti
Prodavnica se u okviru svojih mogućnosti trudi da obezbedi ažurnost i pravilnost podataka koji su objavljeni na njenoj internet stranici. Ipak, može doći do greške u vezi sa samim proizvodom, dostupnošću proizvoda, informacijom o načinima i rokovima dostave, ili cenom pri promeni ovih svojstava, kao i do toga da Prodavnica ne uspe da prepravi neki od ovih podataka, ili da to uradi u trenutku porudžbine kupca. U ovakvim slučajevima, Prodavnica je u obavezi da obavesti Korisnika o promeni i da mu omogući odustajanje od porudžbine, ili zamenu poručenog proizvoda.
Iako se Prodavnica trudi da u opisima ponudi verne slike proizvoda, sve fotografije su snimljene kao simbolički prikaz proizvoda i one ne daju svojstva proizvoda.
Opisi proizvoda i preporuke za korišćenje su preuzeti od Proizvođača, ili sa njihovih internet prezentacija, a prevedeni su u cilju pomoći korisnicima prilikom rukovanja ovim proizvodima. Usled greške u prevodu, ili zbog same forme prevoda, može doći do pogrešne interpretacije ovih preporuka, pa ih ne treba shvatati bukvalno. Prodavnica neće biti odgovorna ukoliko se ove preporuke shvate bukvalno, pogrešno, ili to izazove bilo kakvu materijalnu ili nematerijalnu štetu.
Zadržavamo pravo na promenu uslova poslovanja u bilo kom trenutku i na bilo koji način, iz bilo kog razloga i bez prethodne najave.
Prodavnica neće prihvatati, niti realizovati bilo kakve zahteve primljene sa adrese e-pošte koja nije navedena u korisničkom nalogu Korisnika i nije dužna da pruži bilo kakvu podršku u slučaju obraćanja Korisničkom servisu sa adrese e-pošte koja nije prethodno prijavljena i navedena u korisničkom nalogu.
Korisnik je u obavezi da obezbedi nesmetani prijem e-pošte, kako se ne bi desilo da greškom Korisnikovog anti-spam filtera, ili internet/mail provajdera, ili neke druge tehničke karakteristike koju je Korisnik namerno ili nenamerno podesio, Korisnik ne dobije potvrdu svoje porudžbine, detalje porudžbine ili ostale informacije važne za realizaciju porudžbine. Prodavnica za ovakav propust neće biti odgovorna.
Prodavnica nije odgovorna za probleme u funkcionisanju delova interneta na koje ne može da utiče, a koji mogu dovesti do nemogućnosti pristupa Prodavnici.
Žalbe i sporovi
Prodavnica se u okviru svojih mogućnosti trudi da ispuni svoju dužnost i da uspostavi efikasan sistem prihvatanja žalbi, pa je u skladu sa tim omogućila da je Korisnik kontaktira telefonom, ili putem e-pošte. Svi zaposleni u Prodavnici su ovlašćeni da primaju žalbe. Žalba se podnosi putem e-pošte na adresu office@fotokiosk.rs.
Prodavnica će uvek učiniti sve što je u
njenoj moći da svi eventualni sporovi budu rešeni mirnim putem.